Elke opdracht is anders en vereist een passende aanpak

Diensten

Wij maken de vertaalslag om medewerkers écht iets te leren


E-learning

Interactief lesmateriaal met uitdagende opdrachten en vormgeving op maat voor jouw gebruikers.

Meer info

Serious games

Een serious game kan een goede manier zijn om kennis over te dragen of gedrag te veranderen.

Meer info

Virtual reality

Biedt jouw medewerker een onvergetelijke trainingservaring zonder de werkplek te verlaten.

Meer info

Blended learning

De combinatie van klassikaal (offline) en individueel (online) leren maakt de voortgang en prestaties van jouw gebruikers meetbaar.

Meer info

Mobile learning

De sterke groei in het gebruik van smartphones en tablets betekent dat er op elke plek en elk moment geleerd kan worden.

Meer info

Methodes

Maatwerk

Jouw uitdaging is uniek en daarom is maatwerk de manier om een leeroplossing te ontwikkelen die exact past bij de behoeften van jouw doelgroep.

Meer info

Gamification

Het toevoegen van spelelementen aan lesmaterialen is een goede manier om de motivatie te stimuleren en vast te houden.

Meer info

Rapid development

Met rapid development kunnen wij binnen enkele weken een passende, kwalitatief goede leeroplossing ontwikkelen.

Meer info

Ondersteuning

Advies

STARK Learning biedt advies op diverse niveaus om maximaal rendement te behalen uit online leren.

Meer info

Online leeromgeving

Voor het gebruik van e-learning is de keuze van het juiste leerplatform (LMS) en het management hiervan, van essentieel belang.

Meer info

Werkwijze

Ons proces, jouw reis


kennismaking
analyse
concept
ontwerp
realisatie
oplevering
evaluatie

kennismaking

In de kennismakingsfase worden alle betrokken personen aan elkaar voorgesteld en wordt iedereen op één lijn gebracht wat betreft het doel van het project.


analyse

De analyse beslaat het bepalen van de leerdoelen van het e-learning pakket of de serious game en het verzamelen van de informatie en kennis die erin moet worden opgenomen.


concept

In de conceptfase wordt de vorm van de leermodule bepaald. Is het een game of een e-learning blok? Simpele e-learning of met uitgebreide verhaallijn? Deze fase bevat veel mogelijkheden tot vrij denken en brainstormen.


ontwerp

In de ontwerpfase wordt zowel de technische vormgeving (welke knoppen/elementen zitten waar, en wat doen ze?) alsook de visuele vormgeving (hoe zien knoppen/elementen eruit, welke kleuren worden gebruikt?) en het inhoudelijke ontwerp (welke informatie komt op welk scherm, welke interacties worden gebruikt, welke assets zijn nodig?) bepaald.


realisatie

In de realisatiefase wordt het inhoudelijke ontwerp omgezet in een script waarin elk woord, punt en komma staat. Op basis hiervan wordt de daadwerkelijke module of game gebouwd.


oplevering

Bij de oplevering wordt de module of game aan opdrachtgever gepresenteerd. Hierna is er nog een laatste mogelijkheid voor feedback en bug fixing. Als het product naar tevredenheid is wordt het project afgesloten.


evaluatie

Na afsluiting van het project wordt een evaluatie gedaan om te bepalen wat goed ging, en wat beter kan. Eventuele mogelijkheden voor vervolg (nieuw project) worden besproken en vervolgstappen gepland.